Hello 2022 … πŸ’œ

Geplaatst op Geupdate op

Je bent er eigenlijk al, al bijna drie maanden. Dat is maar goed ook. Daardoor heb ik weer kunnen in-Zien dat de ballen in iedergeval voorlopig weer de kast in kunnen.

Het afgelopen jaar was jong-leren in de breedste zin van het woord weer aan zet. Als rot in het vak zag ik het wel, maar mijn alter vrienden kwamen soms sterker uit de bus https://insightmoments.wordpress.com/2018/12/31/hello-new-beginning/

Wat ben ik ze nu dankbaar. De overtuiging ze achter in de bus met wat kleurplaten te verbannen is zo 2018. Zij horen er nou eenmaal bij, of je het nou wilt of niet.

Verbannen of wel tegenaan schoppen hebben wij generaties gedaan. Ik besef mij nu dat ik niet voor niets Schoen van achteren heet πŸ˜‚πŸ˜Ž Wie de schoen past trekt hem aan. Dat heb ik geweten, want O O O wat zat hij strak.

Trappen met een te strakke schoen was op een gegeven moment niet meer handig. Letterlijk begon de huid rondom te protesteren, zij kon niet langer meer leven in het keurslijf lees de overtuiging. Wat er uit de buitenkant uit wilde moest van binnen opgelost worden.

De innerlijke Netel mocht zich verzoenen met de Roos. Een alchemistisch proces was ingang gezet om in te kunnen zien dat de uiterlijke wereldse strijd een projectie was van wat er inwaarts geheeld mocht worden.

De Soevereiniteit kan zich alleen via een authentieke pad openbaren. Afdalen naar de plek waar de loutering plaatsvind de enige weg is om de diepere betekenis van authenticiteit te hervinden, te herdefiniΓ«ren.

Ook al is jouw voorganger nog twee dagen in het licht en jij mooie dame met hem al drie maanden zij aan zij loopt. Wil ik hem, ondanks het soms het afgelopen jaar geen pretje was, hem enorm bedanken voor de mooie cadeaus die mij gegeven zijn..

Met heel veel gezonde nieuwsgierigheid neem ik jouw hand, wetende dat het een bijzonder jaar gaat worden. Een jaar met een energie en bijzondere thema’s waar ik in essentie ooit voor gekozen heb.

Hello 2022 … πŸ’œ

4 gedachten over “Hello 2022 … πŸ’œ

    shivatje zei:
    december 30, 2021 om 10:02 am

    Geniet van het jaar dat gaat komen de deuren die opengaan om dingen te mogen verwezenlijken.

    Aum Shanthi

    Geliked door 1 persoon

    San | Koningskrabbels zei:
    december 30, 2021 om 3:56 pm

    Een bijzonder jaar, fijn dat wij elkaar in deze weer vinden, op naar Nieuw! Liefs! 😘

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie